BatavusBromfietsClub
Correspondentie adres: Schoterlandseweg 11, 8414 LM, Nieuwehorne Tel. 0513 461 510 Mob. 06 518 99 045

JLO G-50 motor speciaal

Van het JLO museum in Schoonhoven ontvingen we onderstaande foto van een wel héél bijzondere JLO motor het is een experimenteel prototype van JLO, het is een G-50 blok met een aangepaste cilinder en een ingebouwde kickstarter.

Van het JLO museum in Schoonhoven ontvingen we deze foto van een wel héél bijzondere JLO motor het is een experimenteel prototype van JLO, het is een G-50 blok met een aangepaste cilinder en een ingebouwde kickstarter. Van het JLO museum in Schoonhoven ontvingen we deze foto van een wel héél bijzondere JLO motor het is een experimenteel prototype van JLO, het is een G-50 blok met een aangepaste cilinder en een ingebouwde kickstarter. Van het JLO museum in Schoonhoven ontvingen we deze foto van een wel héél bijzondere JLO motor het is een experimenteel prototype van JLO, het is een G-50 blok met een aangepaste cilinder en een ingebouwde kickstarter.

Nadere informatie hopen we nog van het JLO museum te ontvangen, we houden U op de hoogte !